Tuesday, April 17, 2012

Home » , » Proton Prevé | Drive It To Believe It

Proton Prevé | Drive It To Believe It

Salam Sejahtera Semua..
Malam tadi, model terbaru Proton iaitu Proton Prevé telah pun dilancarkan dengan rasminya.
Sempat la jugak kami menonton majlis pelancarannya yg disiarkan secara langsung di RTM1.
No more sorok-sorok yer...Moh la kita tengok rupanya..
kredit kepada paultan utk gambar2 ni..
(Last menet 'roomate'ku membatalkan hasrat nak pegi majlis ni w/pun dah masuk senarai, tak dapek Mak nak 'dera' dia amek gambar banyak2..haiihhh)


Bahagian depannya...awesome! Lampu LED okey..

Belakangnya...

Dalamnya...ada WIFI & 4G 

Warna : 
Blue Lagoon, Fire Red, Genetic Silver, Solid White, Tranquility Black & Elegant Brown.
Harga (OTR):
1) Prevé 1.6 Premium CFE version : RM72,990 (metallic) & RM72,540 (solid),
2) Prevé 1.6 Premium IAFM + version : RM62,990 (metallic) & RM62,540 (solid).
3) Prevé 1.6 MT Executive : RM59,990 (metallic) & RM59,540 (solid)

Iklan Proton Prevé yang akan muncul di TV mulai hari ini

Terima kasih sudi baca entry ini!! 
Klik Sini Utk Daftar Churp-Churp

7 comments

April 17, 2012 at 8:05 AM

nampak menarik kan, harga pun menarik *cough ;p

April 17, 2012 at 8:07 AM

cantik menarik tertarik....tapi sayangnya kita baru je beli kete lain...hu...hu...

April 17, 2012 at 8:24 AM

nampak cantik didalam gambar..real tak tengok lg depan mata.Bole jamu mata je la coz akak masih lg utang exora & elite huhuhu sian.

April 17, 2012 at 8:47 AM

Smart gak kan sis.. ;)

April 17, 2012 at 9:55 AM

macam honda city pon ada kan..

April 17, 2012 at 10:34 AM

bestnye kalo dpt sebijik..huyooo!

April 17, 2012 at 5:53 PM

warna merah tu nampak mengancam.. ;)

Post a Comment