Tuesday, March 29, 2011

Home » » Pendaftaran On9 Murid Tahun Satu Sesi 2012 & 2013 - Dah Daftar Ker??

Pendaftaran On9 Murid Tahun Satu Sesi 2012 & 2013 - Dah Daftar Ker??

Salam sejahtera semua...


Ni untuk perhatian kepada ibu bapa yang ada anak lahir tahun 2005 dan 2006.
Pendaftaran utk masuk ke darjah satu masih dibuka smp 30/04/2011 yer
Mama terlepas pandang ler dlm hal ni..huhu..nasib baik belum terlewat utk daftarkan Along..

Tapi kan...30/04/2011 tu tarikh tutup utk negeri Selangor punya..Terengganu punya menurut kakak Mama, 31/03/2011.
So, yang belum mendaftar sila la buat pendaftaran..mudah saja...boleh on9 yer
nanti nampak banner bawah ni...klik kat banner tu yer


then terus jump ker http://www.didik.my/esppsel/



Seingat Mama, ada beberapa kawan blogger yg ada anak sebaya Nurin..Kak yong, Cik Jue, Mamaielah...dah daftarkan ker???


Terima kasih sudi baca entry ini!!

  Jom tukar-tukar klik HB  
 

9 comments

March 29, 2011 at 11:34 AM

alhamdulillah...anak zai dah daftar tahun lepas...daftar awal tak ape...jangan lambat2...

March 29, 2011 at 1:50 PM

As salam, BSB bulan lepas dah daftar dahhh...memang kena daftar dlm on9 dulu lepas tue baru g sek.

March 29, 2011 at 1:57 PM

waaa canggih yek skang..nk masuk drjah satu register online jek..hiks..

March 29, 2011 at 2:38 PM

wah bagusnya, good info..tapi kena surf, KL nye dah bukak blom..??? sbb budget nak daftarkan anak ke st john bukit nenas, sama ngan kakak dia convent B.N..

March 29, 2011 at 10:08 PM

cerita terbaru:menjelang 2015 kanak2 berumur 5 tahun boleh mendaftar darjah 1...

March 30, 2011 at 11:13 AM

betul kak... ila pun dah daftar.. tp pening pikir nak daftar sekolah mana sbb dok pikir nnt syafiqah nak transit kat mana..camne nak jemput tghari n antar gi sekolah agama lak.. fenin2

March 30, 2011 at 12:17 PM

dah daftar dah dengan ora sekolah sekali untuk tahun depan...hujung tahun ni nak pindah salak tinggi jadi cik jue daftar kat putrajaya...sekolah presint 16 (2)

March 30, 2011 at 1:05 PM

kakyong tak daftar lagi...
fenin dok browse website pendidikan perak ni... kalo nak harap en ayah nya singgah sekolah.. huhuu, letih bercakap la

March 31, 2011 at 2:16 PM

~ Zai: lega la mcm tu kan..

~ BSB: hihi saya ketinggalan train sbb ingatkan utk anak lahir 2005 jer

~ suziey:hihi..kata zaman IT

~ Ilhamny: kena survey skrg la kot..

~ Sham: maksudnya umur 5 thn layak masuk darjah 1 ker? interesting ni...

~ Ilah: yer la..samalah kita..tunggu next year la br pikir..kui3x

~ cik jue: baguslah gitu..salak tinggi dekat ek dgn putrajaya??

~ kak yong: carik no tepon la, tanya dulu, siap dulu dokumen,nnt sekali harung jer pegi

Post a Comment